vrijdag 11 mei 2012

Te huur mooi luxe appartement. Grote living, mooie keuken en badkamer. 2 ruime slaapkamers. Ik ga verhuizen na het buitenland vandaar dat ik helaas afscheid moet nemen van mijn appartement. het ligt 2 min van het centrum af. alles is te voet te doen. De M2 de Pauwergraaf. Leuke buurt om te wonen. Winkels zijn altijd open. Bakker om de hoek en je kan altijd alles vers kopen. Ik verkoop mijn inboedel. Dus aub alleen reageren als u ook de meubels mee koopt. Ik heb alles nog spliter nieuw. Alles gekocht bij Nibema en heb ook nog aankoopbon. zie www.nibema.beEven voor de duidelijkheid, het is de koelkast, keramisch fornuis, wasmachine, dressoir met 2 spiegels, eettafel met 6 suède stoelen, bankstel, salontafel, tv kast, vitrine, bed 160*200m, lattenbodem, heel dik matras, 2 nachtkasten, grote klerenkas met de lampen erbij, commode met spiegel. Lampen op het plafon.Vraagprijs voor meubels is 6500 euro. Pas beschikbaar vanaf 01-06-2012Het appartement is niet van mij maar van mijn huurbaas. Ben alleen maar telefonisch bereikbaar na 18:00 uur Het liefst mailen aub dan krijgt u altijd reactie!!! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Fatima: Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 64767576 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='immo_immo_tehuur'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/immo-te-huur"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '5040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten