donderdag 31 mei 2012

Ik Anita Drogtrop zoek voor mij en mijn 2 kleine kinderen een nieuwe woonst (Dit mag een appartement of woning zijn.Liefst wil ik vragen om via deze weg een woonst te verhuren aan mij via het sociaal verhuur kantoor Maasland, Hierdoor heeft u dan extra voordelen zoals premies voor renovaties en dergelijk en u bent ook na dat iemand anders erin komt altijd gegarandeerd dat u uw huurgeld krijgt omdat het sociaal verhuur kantoor dit van u huurt. Dit mag natuurlijk ook als het niet anders kan via particuliere weg maar ik kan niet meer huur betalen dan 500 euro per maand.En huurwaarborg wordt betaald door ocmw. Op dit moment zit ik met mijn 2 kindjes op een appartement met 1 slaapkamer dit is totaal niet uithoudbaar met 2 jonge kindjes. Ik zoek dus iets met minimaal 2 slaapkamers. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Anita Drogtrop: Wachten Bekijk de 4 zoekertjes van 2dehands goedkoop Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 64244723 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='immo_immo_tehuur'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/immo-te-huur"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '5040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten