zondag 25 maart 2012

Ik heb nog een kamer vrij in mijn appartement in Gent, waar ik nu samen met een vriend woon. Alles is gedeeld, maar wij zijn zelden thuis. Ik ben elke weekdag weg van 10u tot minimum 20u en mijn huisgenoot staat op rond de middag en werkt van 13u tot 23u. Wij zijn beide vrij sociale mensen, dus een feestje af en toe is zeker geen probleem, dit doen we ook geregeld. Doordat de living ingericht is in cinema-stijl met beamer en projectiescherm, is dit heel geschikt voor filmavonden. De huur bedraagt 265¤ all-in (kosten + internet en televisie). Omdat ik zelf ook in het appartement woon, kan ik ook snel inspelen op alle problemen die zich mogelijk zouden voordoen.Neem gerust contact op als je geïnteresseerd bent, de kamer is onmiddellijk vrij. Omdat het gaat om samenhuizen, is het natuurlijk belangrijk dat we enigszins gelijkgestemde mensen zijn (een goed gesprek vooraf zal dus wel nodig zijn). Maar als het klikt, ben ik er zeker van dat je geen spijt zal hebben van je beslissing. Wat betreft de foto's: voorlopig staat er nog wat rommel van de verhuis, maar dit zal binnenkort terug in orde zijn. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Anthony De Smet: - Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 63610013 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Laatst bekeken zoekertjes var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='immo_immo_tehuur'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); Zakelijk adverteren if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/immo-te-huur"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '5040', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten